середу, 28 червня 2017 р.

Практична робота № 7




Практична робота №7
Тема «Створення відеофільму»
Мета: навчитись монтувати відеофільм з окремих файлів різних форматів: графічних, звукових, текстових тощо; присвоювати різноманітні ефекти;
зберігати проекти у форматі відеофільмів для подальшого відтворення;
редагувати готові відеофільми.
Типу уроку: практичне засвоєнн знань
Обладнання: комп’ютер, роз даткові картки

Теоретичні відомості
Мультимедіа — пристрої, що дозволяють представляти інформацію  в аудіо- і відео- вигляді.Мультимедійні програми — програмні засоби, що дозволяють обробляти аудіо і відеоінформаціюОбласть, в якій створюються і монтуються проекти,відображається в двох видах: на розкадровуванні і на шкалі часу. В процесі створення фільму можна перемикатися між цими двома видами.РозкадровуванняРозкадровування є видом за умовчанням в програміWindows Movie Maker. Розкадровування можна використати для перегляду і зміни послідовності кліпів проекту. Крім того, в цьому виді можна проглянути усі додані  відео ефекти  і  відео переходи. Шкала часудозволяє переглядати і змінювати тимчасовіпараметри кліпів проекту. За допомогою кнопок на шкалічасу можна виконувати такі операції, як зміна видупроекту, збільшення або зменшення деталей проекту,запис коментаря або налаштування рівня звуку. Щобвирізувати небажані частини кліпу, використайте маркери монтажу, які відображаються при виборі кліпу. Проект визначають усі кліпи, що відображаються на шкалі часу.ВідеоВідеодоріжка дозволяє дізнатися, які відеокліпи,зображення або назви були додані в проект. Можна розгорнути відеодоріжку, щоб відобразити відповідний звуковий супровід відео, а також усі доданівідеопереходи. Якщо додати відеоефекти в зображення,відео або назву, на кліпах з’явиться маленький значок,що вказує на те, що в цей  кліп доданий відеоефект.АудіоЗвукова доріжка дозволяє проглянути звук, який включений в усі відеокліпи, додані в проект. 


Завдання практичної роботи Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтесь
правил безпеки та санітарно – гігієнічних норм.
Через 10 хвилин після початку роботи зробіть вправи
для зняття зорового напруження
Завдання 1. Запустіть програму Windows Movie Maker будь-яким відомим вам способом. Настройте інтерфейс програми: перевірте меню Вид: які пункти є активними?(чи установлено прапорці на пунктах пункты Панель инструментов, строка состояния, Панель задач). Розгляньте в лівій частині віка  Панель задач. Визначте, які задачі Windows Movie Maker дозволяє виконувати?
Завдання 2. Змонтуйте відеофільм, використовуючи відефайли з папки «ПР№7\відеокліп», що знаходиться на Робочому столі: (імпортуйте кілька відеофрагментів з даної папки та перетягніть їх у вікно розкадровки; додайте відеопереходи та відеоефекти на власний смак); перегляньте свій відеофільм у вікні плеєра.
Завдання 3.  Додайте титульний кадр та фінальный кадр фільма. Для цього: На панелі задач вибираємо пункт Создание названий и титров . Вибираємо пункт Добавить название в начале фильма. Вводимо назву фильму. Змініть анімацію текста, його шрифт та колір. Поекспериментуйте, пееглядаючи попередній результат у вікні плеєра. Застосуйте вибрані властивості, клацнувши на кнопці Готово, добавить название в фильм. Є можливість попереднього перегляду фільма на весь екран. Для цього натисніть: Вид – Во весь экран.
Завдання високого рівня .
Завдання 4. Видаліть звук відеофайлів та додайте інший звуковий супровід до фільму: використати готову мелодію з файла, що знаходиться в папці «ПР№7\відеокліп», що знаходиться на Робочому столі;
. Збережіть проект у вигляді фільма під власним прізвищем у папці 1курс – Група №…-Прізвище учня
Питання для захисту роботи
1. Наведіть приклади мультимедийних пристроїв.
2. Які можливості надає програма Windows Movie Maker?
3. Як можна викликати довідку програми Movie Maker?
4. Опишіть технологію додавання звукового супроводу до фільму

Немає коментарів:

Дописати коментар