середу, 28 червня 2017 р.

Тема: Навчання в Інтернеті



Урок  2.
Тема: Навчання в Інтернеті
Мета: сформувати поняття: освітній сайт; веб - енциклопедія; дистанційне навчання;
розглянути: українські та зарубіжні освітні сайти; веб-енциклопедії;Інтернет-ресурси з можливістю дистанційного навчання;
формувати вміння:  використовувати освітні сайти, веб - енциклопедії.
Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.
Базові поняття й терміни: освітній сайт, веб-енциклопедії, дистанційне навчання, дистанційний курс.

 

Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання
ІІІ. Відтворення та корекція опорних знань
Бесіда з елементами опитування та демонстрація
1. Щ о означає термін «сайт»?
2. Як називаються програми для перегляду сайтів? Наведіть приклади.
3. Як ви розумієте поняття «освітній сайт»?
4. Чи маєте ви досвід роботи з освітніми сайтами?
IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу
Сайт, веб-сайт (англ. Site, Web-site) — сукупність веб-сторінок, доступних у мережі Інтернет, які об’єднані як за змістом, так і навігаційно. Фізично сайт може розміщуватися як на одному, так і на декількох серверах.
Освітній сайт — це сайт, на якому висвітлюються матеріали, що пов’язані з освітою, навчанням, роботою освітніх установ.
Приклади освітніх сайтів:
http://www.olymp.vinnica.ua/
http://www.nenc.gov.ua/
http://www.biology.org.ua/
http://www.methmath.chat.ru/
http://www.gomulina.orc.ru/
http://www.univ.kiev.ua/ua/
Поясніть термін «енциклопедія».
Відповіді учнів узагальнюються.
Енциклопедія (лат. encyclopaedia від грец. έγκύκλιος παιδεία —«круг наук», дав.-гр. κύκλος — коло і дав.-гр. παιδεία — навчання, наука) — «коло наук», сукупність наукових знань з широкого кола питань. Первісно слово означало сукупність знань, які слід було засвоїти у середньовічній педагогіці. Слово дістало сучасне значення після появи у XVI ст. енциклопедій — книжок, у яких були зібрані відомі на той час знання з різних галузей науки. Назви цих книжок під час видання церковнослов’янською, а потім російською мовами прийнято було перекладати як «Коло наук».
Як ви розумієте термін «веб-енциклопедія»?
Хто з вас працював з веб-енциклопедією?
Відповіді учнів узагальнюються, формулюється означення.
Веб - енциклопедія — енциклопедія, матеріали якої доступні з використанням веб-інтерфейсу.
Приклади веб-енциклопедій:
http://uk.wikipedia.org
http://www.megakm.ru/
http://iplants.ru/encikl.php
http://ru.wiktionary.org/wiki/
http://www.krugosvet.ru/
Як ви розумієте термін — дистанційне навчання? У яких випадках ця форма навчання є актуальною?
Дистанційне навчання (англ. distant learning) — новий спосіб реалізації процесу навчання, в основі якого лежить використання сучасних інформаційних і телекомунікаційних технологій, що дозволяють навчатися на відстані за відсутності безпосереднього,особистого контакту між викладачем і учнем.
Дистанційний курс — це комплекс навчально-методичних матеріалів та освітніх послуг, створених у віртуальному навчальному середовищі для організації дистанційного навчання на основі інформаційних і комунікаційних технологій.
Основними елементами дистанційного курсу є системи навчально-методичних матеріалів та освітніх послуг, які поділяються за формою і за змістом.
Система навчально-методичних матеріалів містить такі форми:
структуровані електронні інтерактивні навчальні матеріали, що розміщені у віртуальному навчальному середовищі, для організації навчання через Інтернет;
друковані матеріали (навчальний посібник, опорний конспект або робочий зошит, методичні рекомендації для слухачів, методичні рекомендації для викладачів), необхідність розроблення яких визначається їх специфікою;
додаткові навчальні засоби та носії навчальної інформації (компакт-диски, відеокасети, аудіокасети), що містять довідки і енциклопедичні посилання, призначені для поглиблення пізнавальних можливостей дистанційного курсу,
необхідність розроблення цих навчальних засобів визначається специфікою дистанційного курсу.
Адреси сайтів дистанційного навчання:
http://www.intuit.ru/
http://ru.wikipedia.org/wiki/Открытый_университет _(Великобритания)
http://ru.wikipedia.org/wiki/Открытый_университет_ (Нидерланды), (http://www.ou.nl/)

V. Формування практичних умінь і навичок
Виконання практичного завдання
1. Зайти на сайт
http://disted.edu.vn.ua/, ознайомитесь із сайтом, структурою та розділами.
2. Здійснити пошук: освітніх веб-ресурсів з профільного предмета;
веб-енциклопедії з профільного предмета.
3. Відкрити сайт http://stroymanual.com/ ознайомитесь із сайтом, структурою та розділами.
4. Оформити звіт в Microsoft Word (скріншоти, що підтверджують виконання завдань ).
5. Зберегти звіт. (Робочий стіл:\Група(...) \Звіт1_прізвище.doc).
Виконання комплексу вправ для зняття зорової втоми.
VІ. Підбиття підсумків уроку
Коментоване оцінювання роботи учнів на уроці.
VІІ. Домашнє завдання
1.     Опрацювати конспект уроку






























Практичне завдання до уроку №2
Інструктаж із техніки безпеки
1. Зайти на сайт
http://disted.edu.vn.ua/, ознайомитесь із сайтом, структурою та розділами.
2. Здійснити пошук: освітніх веб-ресурсів з профільного предмета;
веб-енциклопедії з профільного предмета.
3. Відкрити сайт http://stroymanual.com/ ознайомитесь із сайтом, структурою та розділами.
4. Оформити звіт в Microsoft Word (скріншоти, що підтверджують виконання завдань ).
5. Зберегти звіт. (Робочий стіл:\Група(...) \Звіт1_прізвище.doc).
Виконання комплексу вправ для зняття зорової втоми.


Практичне завдання до уроку №2
Інструктаж із техніки безпеки
1. Зайти на сайт
http://disted.edu.vn.ua/, ознайомитесь із сайтом, структурою та розділами.
2. Здійснити пошук: освітніх веб-ресурсів з профільного предмета;
веб-енциклопедії з профільного предмета.
3. Відкрити сайт http://stroymanual.com/ ознайомитесь із сайтом, структурою та розділами.
4. Оформити звіт в Microsoft Word (скріншоти, що підтверджують виконання завдань ).
5. Зберегти звіт. (Робочий стіл:\Група(...) \Звіт1_прізвище.doc).
Виконання комплексу вправ для зняття зорової втоми.


Практичне завдання до уроку №2
Інструктаж із техніки безпеки
1. Зайти на сайт
http://disted.edu.vn.ua/, ознайомитесь із сайтом, структурою та розділами.
2. Здійснити пошук: освітніх веб-ресурсів з профільного предмета;
веб-енциклопедії з профільного предмета.
3. Відкрити сайт http://stroymanual.com/ ознайомитесь із сайтом, структурою та розділами.
4. Оформити звіт в Microsoft Word (скріншоти, що підтверджують виконання завдань ).
5. Зберегти звіт. (Робочий стіл:\Група(...) \Звіт1_прізвище.doc).
Виконання комплексу вправ для зняття зорової втоми.


Практичне завдання до уроку №2
Інструктаж із техніки безпеки
1. Зайти на сайт
http://disted.edu.vn.ua/, ознайомитесь із сайтом, структурою та розділами.
2. Здійснити пошук: освітніх веб-ресурсів з профільного предмета;
веб-енциклопедії з профільного предмета.
3. Відкрити сайт http://stroymanual.com/ ознайомитесь із сайтом, структурою та розділами.
4. Оформити звіт в Microsoft Word (скріншоти, що підтверджують виконання завдань ).
5. Зберегти звіт. (Робочий стіл:\Група(...) \Звіт1_прізвище.doc).
Виконання комплексу вправ для зняття зорової втоми.

Немає коментарів:

Дописати коментар