середу, 28 червня 2017 р.

«Природничо-математичний КВЕСТ»



Виховна година під назвою
«Природничо-математичний квест»
Квест — аматорське спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями.
Зміст навчальної гри має бути цікавим і значущим для учасників, а будь-яке ігрове дійство завершуватися певним результатам; що має цінність, ґрунтується на знаннях, навичках і вміннях, здобутих на уроках, забезпечує можливість обирати раціональні й ефективні рішення, при цьому критично оцінювати себе та інших.
Гра — єдиний вид діяльності, де процесу приділяється більше уваги, ніж результату. Особливість навчальної гри як форми навчання полягає в тому, що вона досягає своєї мети непомітно для самих учнів, тобто не потребує ніяких насильних дій над особистістю.
Мета:
● сприяти розширенню, закріпленню знань вихованців;
робота в команді (планування, розподіл функцій, взаємодопомога, взаємоконтроль), тобто навички командного рішення проблем;
    ● самонавчання і самоорганізація;
    ● уміння знаходити декілька способів рішень проблемної ситуації, визначати найбільш раціональний варіант, обґрунтовувати свій вибір;
     навички публічних виступів.
Завдання гри:
● сприяти формуванню міжособистісних відносин у групі, прагненню дітей допомагати одне одному;
● розвивати пізнавальний інтерес в учнів;
Основні риси квесту:
● дає змогу забезпечите глибину вивчення змісту. Учні засвоюють усі рівні пізнання (знання, розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінка). При цьому відсоток учнів, які засвоїли знання, досить високий (більше 50 %);
● змінюється роль учнів — вони вживають заходів вирішення певної проблеми;
● відбувається згуртування колективу — в кожного члена команди відчуття власної значущості;
● змінюється основне джерело мотивації навчання — стає внутрішнім, адже формується інтерес у самого учня;
Місце проведення: навчальні кабінети, актова зала.
Обладнання: маршрутні листи (за кількістю команд); назви станцій (формат А 4); листи оцінок журі (за кількістю команд); реквізит на станціях; таблички з назвами станцій; призи для нагородження; завдання на кожну зупинку.
Підготовча робота: визначити кабінети для зупинок; проінструктувати вчителів; прикріпити таблички на двері.
Дата проведення квесту: 18.10.2015 р.
Тривалість проведення квесту: з 8.30 по 16.10, рух по пунктах здійснювати лише під час перерви між уроками.
Критерії оцінювання і підведення підсумків: За підсумками Природничо-математичного квесту визначається переможець. Учасники команди, що посіли призові місця, нагороджуються грамотами, команда-переможець нагороджується дипломом переможця.




Хід гри
Учасники: 4 команди по  4 учасника в кожній.
Організатор обирає стартове місце для проведення гри, визначають точки для станцій.
Означенням початку і кінця гри є відкриття і закриття.
По сигналу організатора команди шикуються. Капітани отримують стартові листи та маршрутний лист зі схемою руху команди по станціях.
Діти ознайомлюються з правилами проходження маршруту.
Організатор дає команді дозвіл для старту та записує час відправлення. Кожна з них рухається у напрямку заданої точки.
Біля кожної точки перебуває вчитель, який дає завдання, оцінює відповідь та спрямовує до наступної точки.
На кожній станції команда повинна виконати практичне завдання і відповісти на теоретичні запитання. Зупинка на кожній станції займає не більше 5-10 хв. За кожну правильну відповіль у практичному завдані нараховується по 2 бали, в сумі максимум буде 10балів. За кожну правильну відповідь на запитання нараховується по 10 балів. Максимальна кількість балів за 3 завдання буде -30 балів.
Місце збору команд і вручення маршрутних та оцінювальних листів актова зала училища.
Старт 8.30 ранку актова зала. Вітання команд, озвучення назв команд. Вручення листів. Повідомлення правил проведення квесту та місце збору команд для озвучення результату змагання.
Пункти квесту: Фізика каб.308, Математика каб.103, Географія 305, Біологія каб.304, Інформатика каб.103.
Фініш: 16.10 в каб. 103 підрахунок балів команд, визначення переможця. Нагородження учасників.













Станція «Математична» каб. 103
1.  Практичне завдання:  
·     Розділіть число 1888 на дві рівні частини, щоб у кожній з них отримали тисячу. (Відповідь: (188))
·     Число 66 вмить збільшіть на половину цього числа. (Відповідь: перевернути число, отримаємо 99)
·     Горіло 6 свічок, одна з них погасла. Скільки свічок залишилося ?(Відповідь: одна)
·     Зобразіть число 100 чотирма однаковими цифрами. (Відповідь: (99+9:9))
·     Сума яких двох натуральних чисел рівна їхньому добутку? (Відповідь:  2+2=2×2  )
2.  Запитання
Яку цифру не можна написати римськими цифрами. (Відповідь: ноль)
3.  Запитання
Хто така Софія Ковалевська?
(
Відповідь:
Математик, письменниця і публіцист, походить з білоруської шляхти. Професор Стокгольмського університету. Вперше про математику Софія Ковалевська дізналася в дитинстві, коли замість шпалер на стіни її кімнати наклеїли листи з лекціями одного математика про диференціальне і інтегральне числення.)


Станція «Фізика» каб. 306
1.Практичне завдання:
Що означають у фізиці великі латинські букви:
U –?  (Відповідь: напруга, внутрішня енергія)
P –? (Відповідь: потужність, сила тяжіння)
2. Запитання
Який природний об’єкт на Землі в 5 разів гарячіший, за поверхню Сонця?
(Відповідь :це блискавка, яка має температуру в п’ять разів вищу ніж температура поверхні зірки, яку ми називаємо Сонце)
3. Запитання
Як відрізнити зварене яйце від сирого ? Поясніть чому.
(Відповідь: покрутивши зварене яйце на гладкій поверхні , воно досить швидко почне крутитися в тому напрямку в якому ви його покрутити і буде обертатися досить довго , а сире зупиниться набагато раніше. Таке явище відбувається тому, що , що зварене яйце обертається як єдине ціле , а вмістом сирого яйця – є рідина, яка не є єдиним цілим зі шкарлупою . Тому , коли починається обертання , рідкий вміст через інерцію спокою відстає від обертання шкаралупи і гальмує рух ).










Станція «Біологія» каб. 304
1. Практичне завдання:
Розставити внутрішні органи людини відповідно до структури організму людини.

Немає коментарів:

Дописати коментар