середу, 28 червня 2017 р.

Тема. Створення нумерованих і маркірованих списків. Вставлення зображень у текстовий редактор.



Урок 5
Тема. Створення нумерованих і маркірованих списків. Вставлення зображень у текстовий редактор.
Мета:сформувати поняття: нумерованих і маркірованих списків;
навчити: настроювати параметри сторінок; вставляти зображення у текстовий редактор;
формувати вміння: створювати нумеровані й маркіровані списки;
використовувати набуті знання на практиці;
розвивати: творчі здібності;аналітичне мислення.

 
Тип уроку: формування вмінь і навичок.
Базові поняття й терміни: нумерований список, маркірований список,
Хід уроку
І. Організаційний етап
Продовжуємо вивчати Текстовий редактор Word, а саме сьогодні розглянемо,як створюються номерові і макетовані списки, та як вставити зображення у документ.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
IІI. Актуалізація опорних знань
Бліцопитування
1. Яке призначення текстового редактора?
2. Які ви знаєте текстові редактори?
3. Як запустити редактор Word?
4. Які ви знаєте елементи вікна Word?
5. Як створити новий документ?
6. Як відкрити текстовий документ?
7. Як зберегти документ під попереднім ім’ям (під новим ім’ям)?
8. Як надрукувати документ?
9. Назвіть елементарні операції редагування тексту.

ІV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення нового матеріалу супроводжується демонстрацією на великому екрані або за допомогою локальної мережі.
1. Створення списків
У текстовому редакторі Word є  можливість встановити нумеровані, маркіровані та багаторівневі списки, піктограми яких зна ходяться на панелі інструментів: нумерований список Описание: https://lh3.googleusercontent.com/i8sVODaa4jmrJhO8eRihrkjV5ucL2i8CuUKLTmOgU4d7RFO6L1hUdQZEl8diFFp7Q0i2IIrdCdKJbuI8K52UpxmPaR96wl5UUnSyOJl3kbKx04HVyQdOavDNZg— у  вигляді трьох пронумерованих лінійок, маркірований список Описание: https://lh3.googleusercontent.com/gYZvGGKuzpEvoB_a6nirKQ3xnTAEmvDqxa9BgJAiMu-sXq1eJPZ3XSzVyOKB5O9U40s0aDut33DL_PBv8GAnIcDa0IsRCOCNjX2GKGdZ9pbXUdLyAaoYhEnYYg— у вигляді трьох лінійок, напроти яких розміщені квадратики.
Під час натискання піктограми нумерованих списків на початку рядка автоматично встановлюється цифра 1. Після введення тексту, під час натискання кнопки Enter, другий рядок автоматично нумерується цифрою 2, третій — цифрою 3 тощо.
У разі натискання піктограми маркірованих списків на початку рядка автоматично встановлюється маркер, вид якого можна задати, ввійшовши у пункт Формат → Список. Після цього з’явиться вікно із чотирма закладками: маркірований, ну мерований, багаторівневий, список стилів.
У вікні можна вибрати тип маркерів. Під час виділення одного із них активізується кнопка Змінити, після натискання її з’явиться вікно, у якому можна вибрати нові параметри списку.
Під час натискання кнопки Скасувати всі зміни, здійснені вами, будуть скасовані.
Багаторівневий список — це список, кожен пункт якого може містити ще декілька підпунктів, які теж можуть мати підпункти. Можна задати тип нумерації, рівень, який форматується, відступи, їх розмір, положення тексту, створити рівень зі стилем.
Вставлення графічних зображень у документ. Дії з графічними зображеннями   
Алгоритм виконання.
Вставлення графічних зображень, які збережені у файлах на зовнішніх носіях.
Меню → Вставка → Малюнок → З файлу... або кнопка Додати малюнок панелі інструментів Малювання
Вставлення графічних зображень із готових колекцій картинок ClipАrt     
Меню → Вставка → Малюнок → Картинки... або кнопка Додати картинку панелі інструментів Малювання
Вставлення схем (організаційних, ієрархічних, циклічних тощо)
Меню → Вставка → Організаційна діаграма... або відповідна кнопка панелі інструментів Малювання
    Створення художнього тексту засобами WordАrt   
Меню → Вставка → Малюнок → об’єкт WordArt... або відповідна кнопка панелі інструментів Малювання
Редагування та форматування графічних зображень у текстовому документі
Перш ніж виконувати будь-які операції з графічним об’єктом, його необхідно виділити вказівником миші. Навколо виділеного зображення з’явиться контур у вигляді прямокутної тонкої рамки з маркерами за периметром, а для деяких графічних зображень — ще й маркер обертання зеленого кольору. Завдяки цим маркерам можна змінювати розмір об’єкта, повертати зображення на будь-який довільний кут
Переміщення та копіювання об’єктів
Його можна здійснити перетягуванням. Цю команду можна виконати, якщо вказівник миші набуває вигляду чотиринаправленої стрілки. Слід пам’ятати, що вставлене зображення приєднується до тексту, який його обтікає, і якщо абзац, що містить це зображення, переміщується в інше місце документа, малюнок пересувається разом із ним.
Форматування графічних зображень
Воно виконується за допомогою діалогового вікна Формат малюнка, яке викликається за допомогою контекстного меню графічного об’єкта.
Колір і лінії - Встановлення кольору обрамлення та зображення
Розмір- Встановлення розміру об’єкта, параметрів повороту, масштабу
Розташування-Обтікання текстом та вирівнювання по горизонталі
Малюнок-Можливість обрізання та стискання малюнка, встановлення параметрів яскравості, контрасту
Інші операції щодо форматування зображення виконують за допомогою додаткової панелі інструментів Настройка зображення, команди якої збігаються з командами діалогового вікна Формат малюнка.
Закріплення нового матеріалу
Вправа «Мікрофон»
Учні по черзі «беруть мікрофон» і за допомогою конспекту або підручника пояснюють, як встановити такі властивості графічних зображень:
  налаштування розмірів зображення;
  зміна стилів обтікання зображення текстом;
  зміна кольору, типу, ширини ліній контуру;
  зміна тла малюнка;
  спосіб розташування зображень на сторінці тощо.
V. Формування практичних умінь і навичок
Виконання практичного завдання
Інструктаж із техніки безпеки. Виконання комплексу вправ для зняття зорової втоми (після завершення роботи).
Інструктивна картка
1. Завантажте текстовий редактор Microsoft Word.
2. У новому документі створіть нумерований список учнів класу (7 учнів- Прізвище Ім’я).
3. Нище маркований список уроків на один день.
4. Вставте малюнок через пункт Рисунок і Картинки. Відредагуйте їх.
5. Збережіть документ у вказану папку.
(Робочий стіл \ Група №…\Папка Прізвище учня….doc).
8. Продемонструйте результати роботи вчителеві.

VІ. Узагальнення вивченого матеріалу. закріплення набутих знань із теми
Фронтальне опитування
1. Яке призначення списків?
2. Який список називають маркірованим?
3. Який список називають нумерованим?
4. Як промаркірувати або пронумерувати список?
5. Як змінити маркер списку на інший?
6. Як змінювати вигляд та організацію списків?

VІI. Підбиття підсумків уроку
Оцінювання роботи учнів на уроці.

VIІI. Домашнє завдання
Опрцювати конспект уроку






Практичне завдання з теми уроку «Створення нумерованих і маркірованих списків. Вставлення зображень у текстовий редактор». Інструктаж із техніки безпеки.
Завдання:
1. Завантажте текстовий редактор Microsoft Word.
2. У новому документі створіть нумерований список учнів класу (7 учнів- Прізвище Ім’я).
3. Нище маркований список уроків на один день.
4. Вставте малюнок через пункт Рисунок і Картинки. Відредагуйте їх.
5. Збережіть документ у вказану папку.
(Робочий стіл \ Група №…\Папка Прізвище учня….doc).
8. Продемонструйте результати роботи вчителеві.


Практичне завдання з теми уроку «Створення нумерованих і маркірованих списків. Вставлення зображень у текстовий редактор». Інструктаж із техніки безпеки.
Завдання:
1. Завантажте текстовий редактор Microsoft Word.
2. У новому документі створіть нумерований список учнів класу (7 учнів- Прізвище Ім’я).
3. Нище маркований список уроків на один день.
4. Вставте малюнок через пункт Рисунок і Картинки. Відредагуйте їх.
5. Збережіть документ у вказану папку.
(Робочий стіл \ Група №…\Папка Прізвище учня….doc).
8. Продемонструйте результати роботи вчителеві.

Практичне завдання з теми уроку «Створення нумерованих і маркірованих списків. Вставлення зображень у текстовий редактор». Інструктаж із техніки безпеки.
Завдання:
1. Завантажте текстовий редактор Microsoft Word.
2. У новому документі створіть нумерований список учнів класу (7 учнів- Прізвище Ім’я).
3. Нище маркований список уроків на один день.
4. Вставте малюнок через пункт Рисунок і Картинки. Відредагуйте їх.
5. Збережіть документ у вказану папку.
(Робочий стіл \ Група №…\Папка Прізвище учня….doc).
8. Продемонструйте результати роботи вчителеві.

Практичне завдання з теми уроку «Створення нумерованих і маркірованих списків. Вставлення зображень у текстовий редактор». Інструктаж із техніки безпеки.
Завдання:
1. Завантажте текстовий редактор Microsoft Word.
2. У новому документі створіть нумерований список учнів класу (7 учнів- Прізвище Ім’я).
3. Нище маркований список уроків на один день.
4. Вставте малюнок через пункт Рисунок і Картинки. Відредагуйте їх.
5. Збережіть документ у вказану папку.
(Робочий стіл \ Група №…\Папка Прізвище учня….doc).
8. Продемонструйте результати роботи вчителеві.

Немає коментарів:

Дописати коментар